Welkom bij edunamics

Dit hebben we geleerd

Edunamics

Al doende…

Al doende leert men. Dat geldt ook voor ons. Niet alles wat wij doen gaat zoals wij hadden
verwacht. Als dat zich voordoet, sturen we bij waar mogelijk.

Analyse van de situatie

Soms blijken de omstandigheden van een opdracht in de praktijk anders dan hoe ze op voorhand zijn geschetst. Daarom start onze aanpak altijd met een analyse van de situatie. Oftewel, de zoektocht naar de vraag achter de vraag.

Hercontracteren

Ook kunnen omstandigheden wisselen tijdens een traject, bijvoorbeeld als belangrijke spelers binnen de opdracht wisselen. Nieuwe omstandigheden vragen om nieuwe oplossingen en soms ook om een andere aanpak. Op dat moment zullen wij hercontracteren: even stilstaan, de verwachtingen over en weer checken en waar nodig de opdracht aanpassen.

Plezier

Een van de belangrijke pijlers in onze sturingsfilosofie is plezier. Plezier voor de opdrachtgever en plezier voor ons als adviseurs. Mocht dit plezier om welke reden dan ook onder druk komen te staan, dan maken we dit bespreekbaar en zoeken we met elkaar naar een passende oplossing.

Nooit uitgeleerd

Om te blijven leren staan wij altijd open voor feedback, ook tijdens de samenwerking, en werken wij graag met evaluaties aan het einde van een opdracht. Dat helpt ons om goed te blijven, en zo mogelijk nog beter te worden, in wat we doen!

Kaleidoscoop

Kaleidoscoop

Kaleidoscoop